Picknick!

Max kom hem hit ikväll! :) Vi ringde Cavalini, beställde två mexicana, sen packade vi ner filtar, en kladdkaka, färska jordgubbar och cola och kilade iväg med bilen! Älskar att Max har körkort haha! Hämtade pizzan och sedan kilade vi till kolbrottet och satte oss uppe på en hög klippa/berg typ och käkade pizza dränkt i vitlökssås och mös i solen. Åh vad mys! Sen kilade vi hem hit, slog oss ner i soffan och käkade kladdkaka och jordgubbar, och kladdkakan blev sådär perfekt som dom aldrig brukar lyckas bli! haha, ren lycka!

Nu har min baby kilat till jobbet och jag sitter och väntar på att CSI ska börja, hade tänkt dra på ferre somsagt men sista bussen hem gick klockan tolv så jag bestämmde mig för att dissa festen och plocka fram resterna av kladdkakan istället!

Imorgon ska det bli feting sommarvänder så då taggar vi förmodligen stranden, after beach och sedan en kväll inne i stan med tall Ships race och rix fm festival! Grille i någon park eller käk på en uteservering hade inte heller suttit heelt fel! Vi får väl se!

God natten på er schnyggingar! ♥

Pizza - så underskattat upptäckte jag idag! Åh va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0