Rix fm festivalen & tall ships race!

God morgon!

Igår var en underbar sommardag! Segade hela morgonen och åt en god frukost innan jag drog och mötte upp Hanna i tylösand för en dag på beachen! Där mötte vi sedan Cissi, Max & Herman också så vi slog oss ner, stekte lite och Hanna blev islängd i havet, haha! Vid halv fem drog jag hem, in i duschen och fixade mig iordning inför kvällen! Det blev käk hos kusinen till att börja med, underbart grillat med goda såser (det finns ju inget godare till grillat kött!!) sallad, klyftpotatis och jordgubbsvin! Såå mysigt! Efter maten skjutsade mamma mig in till stan där det var festivalgrej. Vi strosade runt nere vid hamnen och alla donuts, kakor, mat och allt godis! Kvällen avslutades sen uppe på Robert´s med tjejerna + Doddin, Oscar och Mattias! :)

Nu är jag uppe, lite föör tidigt men ahya! Ska snart förbereda en frukost iaf :) Senare idag ska jag få träffa min älskling och ikväll antar jag att vi drar in till stan igen, man får ju passa på nu när det äntligen händer något i lilla Hstd! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0