Skolan, blue thai och bio!

Tjeenare.
Dagen i skolan kan beskrivas såhär. Matte, matte och ännu mera matte. Men jag fattar vad vi gjort under den där perioden jag inte visste fanns i våras och jag är överlycklig. Glad chey! Efter skolan drog vi in till Blue thai och mötte upp ett gäng som käkat där, slutade med att vi satt där ett tag och bara snackade, gillar´t! Planerade upp våran kväll, som kommer bestå av bio mys och sen tog vi en runda på stan i regnet! :)

Hemma nu och ska bara haffa tag i en frukt sen ska jag med mami och handla inför kräftskivan imorgon! Mums fillibabbakrabbilibabba! Haha. Sen ska jag hem och fixa till mig innan jag möter tjejrna och kollar "jag saknar dig" på bio. Efter bion äre Max som gäller! Me like a lot! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0