Tacopaj by me! ;)

Hejsan!
Min dag har vart nice, chill och skön och avslutades på Double destination´s spelning i haverdal! Riktigt duktiga var dom! Jag hade en lugn och seg förmiddag här hemma med tv-serier och frulle, sen drog jag in till Max och spenderade eftermiddagen hemma hos honom, mycket myys! :)

Ikväll bakade jag en tacopaj till middag för alla här hemma, den blev riktigt god! Riktigt enkelt var det att göra också, ett tips till alla taco älskare! ;)

Har somsagt precis kommit hem från en kväll med vännerna och massa musik, och nu har jag krupit ner i min onepiece! Imorgon blire äventyr i staden med mina girl I think! Nice nice.

Hejsvejs!
Recept: Tacopaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0