Tagga Lus dåra!

Tjiiingeliing.
Idag äre onsdag och jag började skolan 08:10 som vanligt, och jag överlevde den också. Mycket trevligt faktiskt! Efter skolan drog jag ner till gymmet två timmar och körde ett ordentligt konditionspass, härligt! Efter det, och en jäkligt lång dusch drog jag mig bort mot bibblan för matte-plugg. Japp, mea måste komma ikapp redan.. graaajt! haha. Ah, fick gjort en de i alla fall! Duktig chey. På vägen hem hoppade jag av i Tylösand och kilade hem till farmor och farfar och käkade pannkakor! :)

Hemma och packar nu, inför morgondagen dåra. Har med mig en jävla massa varma kläder kan jag meddela, men ni som känner mig vet att jag alltid fryser så jag har hellre med mig en tröja för mycket (för eran skull, klassen! haha) så jag inte blir alldeles för kinkig. hehe..

Back to tv, te och packning nu sen ska jag sova så jag är laddad för morgondagen!

Pussen på er schnyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0