VÄLA!

Tjenare på er!
hur är läget? Med mig är det prima, eller ah, nästan! Har lyckats få en släng ögoninflammation och en halvrostig hals under natten och är då väldigt trött, men annars så! Skolan gick galant och jäkligt fort! Igår var vi på VÄLA hela dagen, jag, mamma, Anders och Lisa. Vi shoppade lite skor, tröjor och en random krydda (haha), käkade god grekisk mat och sedan begav vi oss hemåt igen och jag hoppade av hos älskling :) Där blev det mys hela kvällen med max familj och serier! Myspys! 

Imorse var la sådääär mysigt att gå upp, och se vart jag gick på morgonen var ju typ omöjligt. Mina ögon hade fan klistrat ihop sig!! Ah, damp äckligt! Men fick fixat de någolunda så har gått runt som en mini-ögad person utan smink och liner idag dåra.. sexigt värre! haha.. ah, nu är det bättre i alla fall, så de e najs! (y)

Ikväll kommer nog min Max hit, vi har 1,5 år tillsammans idag! Åh, vad jag älskar dig, världens finaste pojkvän ♥ Sen ska jag till Götet med några i skolan imorgon inför mitt projektarbete nu i trean, kvart i sju imorgon bitti ska jag stå placerad på Halmstad station.. pigg & glad kexchoklad! Men vi ska ju faktiskt få shoppa hela dagen i gbg så jag överlever att klockan ringer en timme tidigare än vanligt! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0