Vart har jag hållit hus?

Dessa dagarna har spenderats med Äääälskliiiing! Var och nanade hos Max måndag och tisdag och mös med honom, saknade honom som tusan borta i Töreboda och göta kanal! Vi drog bland annat till skate parken vid badhuset och kollade in den och träffade Max polare, alltid trevligt, sedan har vi glott lite film & bakat sockerkaka! haha :) Mosade hallon i också, inte helt fel faktiskt!

I onsdags var det dagen innan allt skulle dra igång i skolan, så jag mötte upp mina tjejer i stada för en awesome lunch. Vi drog till Robert´s, lovet that! Och åt god lunch innan vi kilade runt på stan och mötte upp Mandisen! :) Efter att tjejerna dragit sig hemåt, träning och körskola så mötte jag min goa farmor för en mys fika på regnbågen. Myspys! Var så längesen man såg dig! Kvällen tillbringade jag tillsammans med Mimmi, Julia, Hanna och Annie. Vi drog inom Ica på vägen till Annie, fixade ingredienser för en chokladfoundue och sen kilade vi hem till Annie och snackade en massa tjejesnack fram tills det blev dags för bädden!

Som sagt, inte det enklaste att ta sig upp ur sängen 06:00 imorse, men det funkade det också. Dagen gick fort och imon är det fridayyy, lovely! Har precis kommit hem från träningen och nu ska jag kolla lite tv hade jag tänkt. Fixa middag blir nog upp till mig också då mami är på möte. Fan va duktigt av mig, applåder!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0