always look on the bright side of life!

jag vet att jag inte ska klaga! MEN 1. skol-livet suger nu, jag har dratt på mig en jävla mass plugg precis när jag trodde allting var klart. Nu har jag glosförhör på tyska och en engelsk text som ska in innan fredag + kemiprov, ergonomi, tyskartikel. Dessutom har jag var så jävla dum så jag dratt på mig att göra comparitive essay som ska in efter sportlovet?!?!?!?! fuck that shit. Asså AHH, damp jag får på mig själv som ska "rätta till skolan" innan ett lov och får en feting uppgift att göra. lovely huh? För det andra kan inte min dator print screena. viktigt. För det tredje har jag pajjat benet och gått upp 1 kilo av att inte kunna träna.. för i helvete!!! Blir nudlar några veckor framöver ;) skämt å sido. kunde man dra ner min dag mer kanske?, jo faktiskt. Det regnade och blåste när ajg kom ut från gymmet också! BLÄ!

nej nu vänder vi allting va. Jag är jätte motiverad i skolan och det är därför jag får jobba extra under lovet. Mina arbeten är roliga.. finns faktiskt värre arbeten. Host forskningsartikel host. sen äre alla hjärtans dag på Måndag, då ska jag vara med älskling :) sedan kemiprovet, hur underbart är det inte att få leka dagis igen, blanda ihop olika geggor och se om det smäller! ;) Detta kommer gå bra, min motivation är i alla fall tillbaks. Det visas på min studieplan då jag valt att lägga till engelska C till trean även om jag spyr på engelskan då och då. keep the good work up säger jag bara. Och för att göra mitt liv ännu ägigare. De blir nog galenskaper i helgen och ikväll ska jag va med min favvo! Fattar inte att man kan älska någon så mycket! Åh. :) & tillsist. Muskler väger mer än fett ;D haha..

Man kan se mitt liv från två sidor. Jag ser det från den bra nu, så det så. Allt kommer gå bra nu i skolan och så vidare. Nu ska jag plugga tyska och kemi. Sen kommer Maaaaax (hoppas jag :D haha)

Hur i helv*te ska jag klara mig när min andra halva flyttar 133 mil ifrån mig...?!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0