Amanda, Annie, Hanna!

Tjena tjena.

Asså gosh vad jag borde börja på min comparitive essay.. men ah, jag orkar inte. Jag har lov. bajsapa.

Idag är det tisdag! sovit typ hur många timmar som helst och är helt utvilad för en dag med mina tre tjejor och pannkaksbakning! Fy vad nice. Skulle dragit till kungsmässan men har inga pengar + är inte sugen på det så dagen spenderas här i lilla Halmstad istället. Vädert drar in på mitt shoppingsug också, kanske tur det. hehe. Jag ska snart käka lite frulle, äntligen har mami köpt hem makrillfile haha, så det ska jag äta på mackan. Får passa på när ingen är hemma, det ser äckligt ut att äta och luktar bajs. haha. jaja, mycket mer har jag inte att komma med, ni ska få en bild på mina pannkakor jag pratar om hela tiden om det blir det vi gör idag, annars får ni en bild på något annat vi gör :) Nu ska jag kila så jag kommer någon stans idag! Pusshaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0