Ännu mera sjuk..

Fuck den här jävla grejen jag har fått! AHH! jag trodde jag var på bättringsvägen i söndags men sedan dess har jag vaknat varje natt, igentäppt, inte kunnat svälja och ett huvud som gör asont. Igår trodde jag att jag i princip var helt frisk så jag kilade med vännerna ut och åt på en jätte mysig restaurang på kvällen. Annie, Hanna, Jag, Jimmy, Max och Doddin satte oss på capri och åt jätte god mat! Dock en rätt så otrevlig servitris men ahya ;) Efter det kilade vi till hemmakväll, köpte lite gottis och sen hem till Annies uterum för att chilla med godis och mys! Jätte mysigt, vet inte hur länge sedan det var man träffade alla killarna! Så det var kul, och det ska göras oftare. På dagen var vi på stan en sväng, jag Annie banan och Hanna, jag fick med mig ett snyggt transparent linne hem, två halsband och ett nagellack! Ni kan få se bild senare. Okej nu till problemet. Inatt vaknade jag (Hade asmånga kontiga och roliga drömmar) av att ajg hade ah, som vanligt ingenting att andas genom men dessutom med en såndär jävla hosta!!! Ah, jag har hållt tummarna hela tiden att jag ska slippa hosta, jag HATAR det. Men jaja, så nu är jag sjukare än jag var från början typ. Lovely.

Idag är jag uppe tidigt som fan tycker jag men jag ska in till stan med mamma och syster runt elva. Ja, jag borde vila men jag blir extremt utråkad av att bara sitta här hemma så nu orkar jag göra något idag, så är det. hade dock tänkt träna men nah det är nog ingen ide asså. Jag ska i alla fall käka frukost nu sedan ska jag hoppa in i duschen! Vi hörs lite senare ikväll. Var astaggad på ferre innan men nu vet jag inte asså. Dock ska här vara folk hemma så i så fall låser jag in mig på rummet hela kvällen med frukt och OC. Vi får se vad alla andra ska hitta på. ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0