civilekonom under en korv-lunch!

Tooorsdag.
Tjaa, haha ah, enligt rubriken låter det kanske som om mitt liv kommit på fötter ? Eller ah, min framtid? haha ah, under lunchen idag bestämde jag mig för att bli civilekonom! ;) haha, låter det orimligt? näädå nu ska vi inte vara sånna. Maaaybe. Jag var astaggad att plugga till det tills jag kollade intagningspoängen på Lunds universitet. 20.5.. hmm hur fan ska jag få ihop det här. Hur jag än trixat och fixat kommer jag inte ha högre än 20.1!! och då måste jag ändå jobba röven av mig i de ämnen jag har kvar om ni fattar vad jag menar. Och orkar man det? Det kanske inte ens går? Visst jag kunde komma in i Umeå, kanske Sthlm (vilket skulle vara najs! 20.3) eller Luleå. Yää, vi får la se hur det blir med mitt liv. Men nu känns det lika oplanerat som innan riset och stroganoffen. Men jag gillare! ;)

Nu till annat vardagssnack! Igår var det onsdag och då hann det inte bloggas. Men jag var duktig och tränade core och sen mötte jag upp Max i gymmet. Vi drog till Max och natten spenderades där! Lite random kramps in the mage under natten så nu är jag trött som ett as. Sova, vakna, sova, vakna, det funkar inte för mig! Haha, och det märkte hanna idag. Good work, nää jag ska sova ordentligt nu. Idag var jag i skolan till halv två, sen tog vi bussen in till stan, jag, Annie, Hanna och Manda och satte oss på Robert´s där Annie och Manda hjälpte oss med kemin :) Taack! Sen kilade jag till östras. Köpte tårta till min älskling som hade namnsdag och sen rusade jag upp till älskling! :) Där blev det mys, tårta och spaghetti och köttfärs! Najs! Nu är jag precis hemkommen från Doddins house där vi käkade kvällsmat med han och hans familj + min + anton. Fläskpannkaka och lingon. goooooooott! Nu sitter jag med engelskan som jag ska se till att få ett VG i åtminstonne och sen väntar matten! Ska jag nu bli civilekonom kanske det gäller att bli godkänd i matte C först (a) känner det kommer bli plågsamma år om jag nu följer min dream-made-by-korv! :D Sen skulle jag sova också ja... (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0