Double destination!

Tjaaa.
Hemma nu efter en heldag i Varberg och så fort vi satte oss i bilen hem fick jag världens magknip och illamående. Underbart. Fuck fuck fuck. Så nu ligger jag i soffan med en filt och min dator och väntar på att det ska bli bättre, hoppas verkligen inte jag kommer bli sjuk igen. Ahya. Tur var det i alla fall att jag klarade hela dagen i Varberg utan minsta magont/illamående, för vi hade en sjukt mysig dag! Vi började med lite shopping och jag hittade de perfekta solglasögonen för mig i sommar. Pilot. Guldiga. Skitsnygga. Så, det beskriver dom typ. sedan kilade vi in på ett asmysigt fik! Varför har vi inga riktigt mysiga, gamla fik här i Halmstad för?! Det är såå mysigt. Vi kakade god mat, tacotallrik, chiabata och paninis, och sedan käkade alla andra efterrätt men jag fortsätter att motstå mitt sötsug, fast det såg jäkligt lockande ut kan jag tala om!!

Vid sextiden drog vi till Rockkarusellen och lyssnade på olika band som spelade, bland annat Pontus och deras band, asbra var dom verkligen, så det var riktigt roligt att se! Vi röstade på dem och sen kilade vi hem. nu är jag alltså hemma och ah, inget mer med det. Jag vill ha torsdag nu och må bra igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0