En heldag på stan!

Tjulululu. :) igår blev det dåligt med uppdatering men jag var hos Max hela dagen och mös med min sjukling. Sedan kilade vi hem hit och åt grillat med hela gänget och det var svingott! Proppmätt när jag vaknade typ :O Efter det blev det solsidan, sen drog jag, Alice, Max, Anton och Doddin till MAXI och handlade massa frukt och gjorde en asfet fruktsallad (asgod!!), drog torra skämt i bilen både dit och hem (drive in.. hahah!) och när vi kom hem kollade vi på love and other drugs, min andra gång, men jag tyckte om den så skit samma, sedan slocknade vi rätt gött här hemma.

Imorse drog jag upp Max vid elva tiden för frulle och sen körde vi in till stan. Hämtade Hanna och Annie i frösakull och skojade när vi skulle hämta dom. Man stannar, så kommer dom mot bilen, så kör man. Och så håller man på, askul hahaha, i alla fall för dom som e i bilen och slipper springa.. ;) Hanna tyckte även det var jätte coolt att vi åkte bil med max tydligen hahah.. gulligt!

inne i stan blev det lunch på Avanti, Pasta och Pizza. Annie´s och min pasta var sådär, lite för mycket smör men Hanna´s Pizza var jätte god! Så dit ska vi någon mer gång för pizza och kebab! ;) Efter det drog vi igång vår shoppingrunda och hann med typ ALLA affärer, även ett besök på min bank och låsa upp mitt kort och ett besök på synsam så Hanna fick hem ett par snygga brillor på prov. Asfina! Jag borde också tagit hem och provat, behöver nya men mitt ansikte passar inte i sådanna coola moderna brillor som jag vill ha :( buhu. Efter en massa strosande i stan drog vi till Fribergs för flumm och smoothie. Asmysigt och kul! Längesen man var där faktiskt, ritkigt gott och mysigt fik! :)

Nu är jag hemma och kollar 16 and pregnant. Stackars tjejer..! Ikväll blir det en lugn kväll i tv soffan, ska äta lite spaghetti och köttbullar här hemma i min ensamhet då mamma är på silverkurs och syrran på bio! jaja, de blir gott :) Sen imorgon ska jag antingen till VÄLA eller träffa mina tjejer och laga thailändska pannkakor och mysa tror jag! Najs!



Det blev en jättesnygg kavaj från H&M och en söt tunika från Gina som fick följa med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0