En riktig mysdag hos min Max ♥

Dagen har spenderats hemma hos älsklingen :) mycket mysigt! Bara ligga och mysa, spela musik, kolla film, käka apelsiner och spela kort! Mys mys. Vid halv sex drog jag med bussen hem för käk här hemma. Mamma är på tjejkväll så jag och Anders lagade asgod Tacos. Mummmmaa. Ikväll blir det förmodligen en lugn kväll. Annie och Hanna kommer i alla fall hem hit för bakning och snack. Får se om mandisen, Flisan och Doddin också kanske, det blir bra vilket som, jag är lat och inte fullt frisk så en lugn kväll skadar inte mig ikväll. Tvärt om :) Imorgon ska jag kanske in på hotelfrukost med Mamma å dom, sen ska jag och Hanni också på det någon dag. Frukost är helt enkelt bästa målet på dagen! Lätt! :D Sedan var det nog bio som låg på schemat imorgon om jag inte hörde helt fel här hemma. Sova med min älskling är nästan ett måste. Alldeles för länge sen och jag saknar att ha en varm arm att somna på! Så det så! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0