En snabbis.

Jag har inte sådär väldans mycket att skriva. Lovet rullar på och jag har det najs! Gårdagen spenderades i stan, på Active Trafic! Vi satt på en 4 timmars kurs/introduktion, jag trodde det skulle vara rätt så långtråkigt men tjejen som höll det var rolig och det bjöds på god fika och frukt under hela grejen, dem hade även lagt in en frågesport under hela "redovisningen" så allting gick bra :) Efter det drog jag hem till Max i klassen där alla mina andra efterlängtade vänner var och kollade film och flummade. Naaaajs.

Nu kollar jag på Sune, har tp blivit en dålig morgonrutin, typ hej mea 7 år.. haha. Nää, det är rätt så bra men ah. Hade tänkt träna idag men tror ni jag är frisk?! nepp inte idag heller. Okej jag är inte dödssjuk som en gnu, men har lite hosta så stannar nog inne från gymmet och laddar för ikväll då det blir 18 års fest och det kommer bli toooookigggt! nu ska jag laga lite gröt med en massa frusna hallon och mjölk så min mage slutar kurra. Tjingeliiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0