God morgon!

Sitter just nu i skolan och väntar på min svenska lektion ska börja och jag har glömt mina hörlurar hemma. Sugit. japp. I vilket fall som helst, igåkväll var jag med min älskling hela kvällen, åt wok, kollade en dans film om fina strippor (haha..) och hade det mys :) Idag dåe, japp som sagt en heldag i skolan, lektioner fram till 15.30.. wihoo. Ska ju ha min fina stödmatte som drar kvar mig en timma här inne, men den är guld värd så jag klagar inte! Efter det ska jag rusa in till stan, köpa semlor eller något liknande och bege mig ut mot farmor och farfar för fika! :) Muumms! Sen får jag se om jag hinner med ett träningspass eller om jag kör det imorgon, gissar på att det blir imorgon istället. Jag har svenskan att skriva klart, tyskan ska också bli klar och sen hade det vart gött att avsluta ergonomin! jaja, vi får se hur denna dagen blir! C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0