Götet, Ferre och en mysig söndag med älskling!

Hej!
Jag vet att bloggen inte vart den mest uppdaterade under helgen men jag har haft så mycket annat roligt för mig! :) I fredags efter skolan drog jag in till stan och fikade med ett gott gäng på Robert´s, mycket mysigt, snacka ihop helgen och om sånt man missat under veckan. Myysigt! Efter en stunds fika drog jag hem till Max, där beställde vi Pizza och kebabtallrik och hade en väldigt rolig middag tillsammans med max goa föräldrar! :) Efter mat och mys tog vi bilen hem hit, trodde vi skulle vara ensamma hemma men här hemma va det typ 10 pers på middag, trevlans! Så blev till att snacka där sen körde vi doddin till Tylösand och sen hem hit och mysa lite till. En riktig mysfredag med andra ord. Jag hoppade i säng redan vid elva för jag skulle till Göteborg på Lördagen!

Jag och Hanna klanatade oss inte på hela dagen!! Inga missade tåg, utspillda drickor, pinsamma händelser, ah ni fattar! Vi shoppade på en del, eller ah vi var faktiskt förvånandsvärt sparsamma om man jämför med tidigare resor. För mig blev det endast en fin sommarklänning (aprikosfärgad) och ett par svarta Jeans. Behövs alltid! hanna hittade lite mer men riktigt snygga grejer det också. Vi åt riktigt god Thaimat, fikade på det odaste fiket på länge, smoothie, kärleksmums och halloncheesecake! Sviiingott! Vid halv fem gick tåget hem och vi satt och sjäng fest låtar för hela vår tågvagn, tog vackra bilder och planerade vårat studentliv lite smått. Väl hemma blev det snabbt hem, käka bakpotatis och kött, sminka om sig och fixa håret och sedan iväg på chillfest hos Annie. Max kom också dit och vi hade en asnice kväll, sen drog jag och Max hem hit runt ett för å nana :)

Idag äre söndag och jag och Max kom la inte upp förrens tolv typ (a) men helt seriöst, ligga och bara mysa, kramas och pussas och sen somna om en stund - det bästa som finns. Sen blev det frulle och sen drog vi hem till Max mormor och morfar för fika och lite prat! Stannade någon timma sen brummade vi hem till Max, lekte med cicco och kollade en film! Perfekt söndag! Nu är jag hemma, har käkat och sitter nu å myser med en kopp te här i sängen. Imorgon är jag ledig från skolan, då ska jag göra american pancakes med hallonsylt och socker till frulle och sedan ska jag borra ner huvet i plugget. Tyska, Svenska och Matematik står på schemat. På kvällen hoppas jag på att få träffa älskling och sova med honom! :)

Vi hörs imorgon bloggen!


Kommentarer
Postat av: hanna

"INGA PINSAMHETER" YEE RIGHT ögonskugga remember hehhehe

2011-02-06 @ 20:43:33
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0