mys-tjej-eftermiddag hos Annie!

Tjeenaare!
Idag äre tisdag och det rullar la på. Imorse inleddes dagen med 1,5 timmes fysik.. inträäässäänt! Efter det vare lunch, idrott och kemii. På idrotten insåg jag även att det inte lär bli något hestra för mig på Måndag.. mitt ben gjorde svinont efter bara uppvärmningen.. jävla skit!!! Jaja, bara till att vila helt antar jag så jag lär promenera en runda sen mysa med te och plågas med plugg den dagen istället. gräääjt!

Efter skolan och bajsäcklig spyfisk/mosad korv?! Kilade Annie, Hanna, Maja och jag hem till Annie, köpte med oss lite käk från ICA och hade en helmysig eftermiddag med massa snack, lite planering av fester, att träffa våra växjo-tjejer och annat skoj som vi vill hitta på och en mysig tur till köpenhamn nu framåt våren med massa mys, god mat och mycket glass och shopping. Asså våren, sommaren, KOM !!

Var väl hos Annie till halv sju sedan blev det ut i det ruttna vädret och ta bussen hem, hemma nu och har 109 fucking glosor att lära in till på fredag. Kill me. Tur att jag har lätt för sånt i alla fall, men hade dock mycket ehllre sovit hos min älskling och spenderat kvällen med honom istället för med plugget men ah, så e väl livet ibland, surt! Nu ska jag i alla fall ta tag i det, sedan ska jag käka makaroner och köttbullar! Eller pannkakor lät också gott...? :D

Jag vet att bloggen är bildlös.. men kameran är pajj, men ska köpa en ny ska bara försöka se om jag kan få ut något på någon försäkring eller lösa det på annat vis! En blogg utan bilder suuuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0