Övninsköra!!

HELP ME!! hehe..
Ska på sådan dära kurs idag för att få börja övningsköra.. och hur jävla lång tid tar inte den kursen?! 4 timmar! 4 timmar, om jag inte minns fel, vad ska jag göra då liksom? Dags att ladda ipoden, alla säger dom kurserna är aslama och inte det minska viktiga.. kuljul. Jaja, det blir säkert awesome, sedan ska jag ut på vägarna i en BIL, hahah, det kommer säkert gå prima ballerina, ska vara så duktig så ;) Jag har ju faktiskt kört moppe och jag kom ju faktiskt in i det rätt snabbt, ah, t.ex. att köra på rätt sida vägen tog bara en en liten stund att få in i huvudet, och att inte krocka med andra bilar lärde jag mig också.. typ. :D Men just nu är klockan bara nio, jag ska inte vara där förrens vid fem, kanske skulle man ringa polarna och kolla om någon var på att dra till stan? Eller så borde jag verkligen plugga matte, jag har inga pengar att slösa och inget jag vill shoppa. Jag borde plugga, så jag verkligen blir godkänd vecka 11 då vi har det nationella i matematik C. Shit pommes fritt! Ahhyyyaaa, det lööööser sig! Jag återgår till mina barnprogram för en stund så hörs vi innan jag drar till min körskola! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0