sanctum

Good förmiddaaag!
Idag ligger jag hemma, sjuk. Halsont, bamseförkyld och huvudvärk. Har haft det sen i måndags typ men först nu stannar jag i hemmet under dagen. Good work, jaja bättre än inget, och jag har vart tvungen att gå till skolan de andra dagarna. Jaja that´s life, idag ska jag vila så jag är pigg och glad imorgon för shopping med flickorna och kanske någon fika eller god lunch och sen party på natten kanske.. ? ;)

Igår var jag med älskling. Jag väntade på honom i skolan med Hanna, han slutade runt fem, då kilade vi hem till Max och åt fläskfilé med potatisgratäng och sedan kilade vi ner på stan. Bytte mitt armband som hade gått lite sönder och sedan kilade vi lite spontant in på en bio! Sanctum såg vi, vi köpte med oss cola och lite choklad och sen på med 3D brillorna ;) haha, snygga man kan va huh! Efter bion kilade vi hem till Max, kollade tv och sen slocknade vi snabbt. Natten har la vart sådär, både jag och Max sjuka, snurra runt i sängen, bli varm/frysa pga. efber och snyta sig som en idiot. haha. Drog till skolan imorse och in på fottot men mådde skit så drog hem nu.

Nu ska jag kila ut och fixa lunch. Magen kurrar så funderar på hannas tips och stekta tacos typ elller... MAKARONER OCH KÖTTBULLAR! tadaaa! Maja, förvånad? :D hahahah..

Hejsvejs!


Faktiskt riktigt bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0