Tack för igår Hanna! (:

Jag är uppe och klockan är bara halv elva, rätt duktigt ändå :O Igårkväll var vi hos hanna, det var kul! haha :D Vi hade lite förfest ett gäng först, körde fuck the dealer och sedan kom folket, det blev riktigt najs! Dock ingen dans för min del igår? Vad händer med världen? :O haha, istället blev det en massa snack och den sista timmen la vi oss ett stort gäng på Hannas golv, släckte lampan och hade chillfest on our own. (y) haha. Vid tvåtiden tog jag bussen hem med Feelix och sen däcka jag i sängen ganska snabbt. Bra kväll ändå! tack gumman! Nu är jag hemma i alla fall, och idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Antingen hade jag tänkt kolla om tjejerna är sugna på stan, eller ska jag ut och ta en promenad nu, kan ju inte träna längre och det suger så hårt. Tisdag, onsdag, torsdag blir det träning i alla fall, styrka och simmning någon dag kanske! Får se! Träna ska jag börja göra i alla fall, och core ska jag gå på! Ahya, nu ska jag ta och klä på mig och ge mig ut i solen, jag behöver lite frisk luft sen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0