that´s life i guess.

tja bloggen. Hej och hå vad allting är krångligt idag. kemiplugg med vännerna försöker planeras in, tyska ska skrivas och sedan blire förfest + ferre ikväll. Awesome! :D Igårkväll vare också plugg, asså helt seriöst, jag behöver en galen festkväll ikväll! Det ska det bli. Vid halv nio kom max hit, vi gjorde inte så jätte mycket men han sov här :) Han har precis dragit till skolan, och jag är ledig ;) Nu ska jag sätta mig och försöka få in de sista tyska glosorna i skallen, sedan blire kemiplugg för hela slanten fram till fyra. Då blire till att fixa sig inför eftermiddagen/kvällen. Hoppas er kväll blir lika bra som min! Jag ska släppa allt jobbigt och bara ha askul ikväll har jag bestämmt. Med andra ord - jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0