Underbart med stort U!

Äntligen. Svenskan inskickad. Ergonomin klar. Tyskan så gott som klar. jag fattar matten. Gödde! idag var en riktigt mysig dag men ack va onyttig jag vart, och hej å hå va gammaldags jag lät..(y) Imrgon blire träning, hårdträning! Funderar på att tjata på max att han ska typ köra lite jobbigt med mig så vi inte kommer orka gå hem imorgon och sen kommer jag ha sån fet träningsverk. Japp, tycker nog det, om han är ledig imorgon vill säga! Kollar upp det sen. Nu är han på studentfest den lyllon, inte avis alls...åh JAG VILL OCKSÅ! jaja, ett år kvar bara, inte ens de! :D Imorgon blire nog stan och inhandla viktigheter inför helgens festligheter och sedan får vi se vart dagen tar av. Hade behövt plugga kemi för kemiprovet på Tisdag. Man märker att skolan är igång. And it sucks. Jaja, nu blire tv mys och vila ut mig inför imorgon, äre okej att gå i onepiece i skolan? Tänkte dra på mig det och mina feta UGGS imorgon för har hört det ska bli snöstorm och -10 inatt. Lovely!

jag vet att vi är sexigaaaaa :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0