Våffelfest.

tjeeenamacareenaa! haha tänkte lite på när vi försökte översätta den låter eller något hemma hos annie! x)

Vad har alla hittat på idag? sjävl har det vart skola, trevligt! Men igår var det alla hjärtans dag och det var asmysigt! Jag vet, jag är inte den mest romantiska flickvännen man kan få.. men igår gjorde jag middag bestående av fläskfile och pommes, efterrätt bestående av kärleksmumms formade som hjärtan och försökte göra det lite mysigt här hemma med ljus och sånt! Köpte lite choklad och en söt nalle till max (den var assöt, så ja, min 18-åriga pojkvän fick en nalle!) sen vare käka och en massa mys som väntade hela kvällen. Väldigt bra kväll! Idag vare skolan, mådde bajs när jag gick upp men nu är jag liite bättre, dock tror jag att jag har feber, och huvudvärk.. bara jag blir frisk till lovet! jag hade i alla fall en viktig fysik lektion där jag lärde mig massa + ett kemiprov som var... svårt?! men ahya. Efter skolan kilade jag med mina tjejer, Annie och Hanna hem till Annie. Där hemma bakade vi våfflor med sylt och saft och sen hade vi en mysig eftermiddag hos Annie!

Väl hemma har jag käkat och skrivit klart min engelska som jag började på innan idag. Det går snabbt när man väl börjar så nu är den klar. gött. Imorgon ska jag till stan en sväng och lite skola hade jag tänkt sen får jag se vad som hittas på på kvällen, älskling kanske är ledig? :D

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0