12 Januari 2011

hejsan på er! Har haft fullt upp så inte riktigt hunnit blogga verken igår eller idag. Igår var jag i skolan, sen kilade jag in och tränade en snabbis, handlade wok-ingredienser, sen hem hit och efter en liten stund kom Max och Pontus så lagade vi wok. Det blev faktiskt jätte gott! :) Efter det blev det lite flumm, efterrätt bestående av kakor med nutella på och en massa musik! Vid åtta lämnade doddin oss, då laddade vi ner film och gjorde en god fruktsallad och bara myste ner oss i sängen sen somna jag på max arm. Mysigaste! :) Imorse var det väl inte lika kul att ta sig upp.. men det funkade och skolan var faktiskt helt ok! Har även bestämt mig för att klara matten nu. Nu jävlar! Efter skolan drog jag, Annie, Hanna, Maja och Felicia hem till Annie, köpte med oss mat från ICA och pluggade en massa biologi, typ två timmar så det var duktigt av oss. Nu har jag precis kommit hem, eller ah, för två timmar sen typ (y) haha, men har lagat käk, kyckling, sås och ris, det var asgott när jag gjorde det i förrgår så körde på en favorit i repris + sallad! Mumms fillibabba. Nu sitter jag och kollar masterchef USA och snart ska jag ta och kolla igenom biologin en gång till så jag får mitt MVG imorgon och sen ska jag hinna med en dusch också och hinna i säng hyffsat tidigt hade jag tänkt!

Imorgon blir det ingen sovmorgon, har mattehjälp klockan 08.10 underbart! dödödö... sen ska jag ha ett biologiprov och sen en snabbis till stan och träna satan. jag är skit taggad för ett svettigt och svinjobbigt träningspass så det kör vi på imorgon! På kvällen vet jag inte vad sóm händer ännu, men sen äre fredag och den måste vi ju planera in något kul på! jaja, nu ska jag plocka fram biologin och vara en duktig flicka. Välja kläder och så till imorgon ska också göras. Pusshej på er!

fin i know. Har fkatiskt bildbrist och ser inte vacker ut just nu! :) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0