3 Januari 2011.

Tjo bloggen! Har vart lite halvt off dessa dagar sedan nyår I know. Men jag har liksom haft annat i tankarna och annat att göra. Jag har vart med min älskling, och jag är så galet glad att jag fortfarande nanar i hans famn om nätterna och kan ligga och prata med han hela kvällarna och hitta på random stuffs, ja, att jag har min fina älskling vill säga! Va fan skulle jag göra utan dig? Helt ärligt? Usch, jag ryser av bara tanken att inte ha min älskling. Jag älskar dig, du är min, min fina Max ♥ Men sen har jag också blivit sjuk! -.- det suger så jävla hårt. Näsan rinner, hosta har jag också fått lite granna, dock har halsen slutat göra ont så helt broken e jag la inte! ;)

Dagen efter nyår åkte jag alltså in till Max, sedan följde han med hem hit och sov här den kvällen! =) Dagen efter kom vi la inte upp förrens vid två. Då blev det frulle och fläta sånna där plastband man gjorde typ i sjuan? hahha.. yääs, schnygt! Vi hade helt enkelt brist på saker att göra så mamma plockade fram dessa snörerna, sen lekte vi med clumsy med dom. Den katten är craaazyy! På kvällen kom Doddin och anders hit så åt vi oxfile och hasselbackspotatis allihopa. Galet gott det dära. Efter det fick jag och älskling skjuts av mamma och Anders in till stan, vi köpte lite godis och kilade upp till Max och bara myste och låg och snacka in i natten innan vi tillslut somnade! Mysigt! :)

Imorse blev det till fotdoktorn eller vad det nu heter för att kolla om jag behövde inlägg. Men det behövde jag icke! Han tyckte hellre jag skulle satsa på ett par grymma träningsskor för mina knän så det har jag och mamma vart och handlat idag. assköna! Tog en runda på stan med mamma och lunchade på Robert´s, fick med mig en t-shirt, en halsduk, en asball sjal att ha till skinnjacka, träningsskor och lite medicin mot min förbannade förkylning!

Ikväll ska jag ut och äta med alla tjejerna i min gamla klass. Det kommer bli så galet mysigt. Det blir kycklingvingar och pommes på Harry´s, jag ÄLSKAR det! haha :) Vid kvart i sju går min buss så jag har ju lite tid tills dess. Sitter nu och kollar fb, skriver en lista vad jag vill ha från Thailand och dricker vatten. Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig också. Efter Harry´s får jag se om jag drar till älskling och sover där eller om det bär hemmåt! Vi får se, denna kvällen kommer bli bra i alla fall. Det är jag säker på! :)

Och älskling, GRATTIS IGEN TILL DITT KÖRKORT !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0