30 Januari.

Träningen idag gick bra, men nu har jag ännu mer ont i knät/benet så har bestämt mig för att avstå från både cykling/jogging nu några veckor framöver och istället satsa på små promenader och styrketräning, och vara ovanligt nyttig. Dock redan tröttnat på mjölk/vatten och inget gott alls. Men ahya. Dagen har vart bra. Först kom Carina, Tommy och flisan hit på fika runt tolv i förmiddags, sedan åkte jag med mamma och Anders till team sportia och inhandlade en ny marinblå sportbehå, asfin och skit skön! Sen drog vi ner till gymmet, cyklade 20 minuter och sen körde jag styrka med max. Skulle vart men han ikväll men så blev det inte, så ska träffa honom imorgon! Kemi behöver jag också plugga imorgon, och skolan börjar 08.10. Bajstid, jaja har det så bara 1 dag i veckan i alla fall, thank god! Nu ska jag hoppa ner i sängen, vi hörs imorgon allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0