4 nyttiga veckor!

Here we go! ingen juice & läsk, den byter vi mot mjölk/vatten. Ingen onödig grädd/creme fraiche sås, istället kör vi lie wok-icke sås style! ;) Inte heller godis/chips/popcorn eller efterrätter ofc. Dock får jag räkna bort tänkandet i skolan då skolunchen är som den är och den kan jag inte göra mycket åt, mer än att undvika sås-sakerna vid "Buffe" ;) Låter detta som en pina? Y E S ! haha, men jag ska göra det i fyra veckor, start på Måndag. Jag ska se om man märker skillnad, både på kroppen och i huvudet! Kommer man orka mer om man är mer hälsosam? Jag ska på något sätt inte banta eller gå ner i vikt, verkligen inte! Bara bli nyttigare och bygga upp min kropp med liite mer muskler! :) Frukost bestående av ägg, yoggi och müssli, frukt, lunch & middag ska ätas ordentligt och träna ungefär 4 gånger i veckan så fort mitt ben blir bra. Tills dess chillar jag lite med träningen!

Couscouskyckling med sweet chillisås ska jag och mamma laga någon dag, såg riktigt gott ut! och nej, detta ska inte bli en matblogg! ;)

Kommentarer
Postat av: -.- <3

skriv massaom mat men inget om vår månads dag ;(

2011-01-31 @ 00:42:41
Postat av: -.- <3

skriver masar om mat men inget om våran månads dag

2011-01-31 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0