DJ Niclas!

Tjeenaaree. Igår vare fredag och vi hade den rätt så oplanerad. Iaf, på dagen började med att vi hade sovmorgon till klockan tolv, men jag stod i gymmet redan vid nio och körde ett pass. Morgonträning älskar jag, när man väl kommit dit vill säga, gå upp 8 när man behöver gå upp 10 i alla fall är inte jätte lockande :) Efter träningen och en runda på stan, där jag inhandlade ett par nya boots, drog jag till skolan för lunch och Matte, och tillslut lite fotto. Riktigt soft skoldag, nu ska jag bara redigera lite bilder idag och jobba tyska då jag missat många lektioner där! Efter skolan drog vi och fikade, Jag, Annie, Hanna, Maja, Flisan och Manda, asså jag älskar Robert´s, så bra ställe! :) Vi fikade/åt och planerade kvällen. Efter det drog jag till Max lite snabbt bara och sen var jag väl hemma runt sju. Då blev det käk och fixa iordning sig och sen kom tjejerna halv åtta!

Vid nio började vår kväll på rikigt, vi hade förfestat lite smått och nu bestämmde vi att dra på fest i Sannarp typ! Så vi fixade oss de sista och satte oss på bussen! Hos Sebbe vare najs! Vi dansade och sjöng och sånt man gör haha, men vid halv bestämde vi oss för att dra till stan och se vad som hände där. Så vi drog till bussen men självklart hade jag kollat fel och det gick ingen buss. Vi ringde taxi och när den kom och hämtade oss vare en limousine! :D Vi höjde musiken och satt och skrek med i "Bad Romance!" hela vägen till stan och taggade, det var asnice, haha, skit skön snubbe som körde, han fick namnet DJ Niclas! I stan hände dessvärre inte jätte mycket men vi hade kul ändå och sist av allt slutade vi kvällen med nattmat på donken och träffade Bazti! :)

Idag ska jag städa här hemma, för här ser ut som en svinstia, diska, tvätta och damsuga. Plocka iordning i min garderob är också ett måste. Och baka muffins! Men först ska jag klä på mig och åka in till stan en snabbis! Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, men något kul eller mysigt hittas nog på ska ni se! nu kilar jag in i mitt stökiga rum och försöker hitta något att ha på mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0