Ferre!

hej å hå. Haha, vaknade nu av att mitt alarm ringer alltid klockan tolv! hehe.. vi hade lite fest igår och idag är jag trött som fan, somnade väl runt fem igår och fyra i fredags, jag kommer inte komma upp till skolan imon.. illa! Men i alla fall, igår, det låter kanske som om vi hade värsta brakfesten? Hah, no no, vi var 6 personer här. Jag Max Bazi Zacke Lovisa och Johan! Det var svinkul faktiskt. Vi satt bara och chillfesta med lite öl och äckligt vin hahha. Spelade spel, ni vet de där man spelade när man var liten, "land, stad och berg" och man skulle komma på massa grejer som började på samma bokstav. Det var skit kul, och med lite alkohol i kroppen inte alltid skit lätt, tummen upp! Sen åt vi en massa gottis också såklart, godis, chips, dipp, salta pinnar, cookies (y) bajsgott, men nu vill jag träna. haha, det blir faktiskt imorgon, idag orkar jag inte göra ett skit. Jag ska städa här nu sen väcka älskling som ligger och sover fortfarande för lite frukost! :) Plugga borde jag verkligen, jag löser det. Men min lördag blev skit bra och allting gick utmärkt! Nu ska jag träna v a r j e dag denna veckan, nu jävlar. Plugga också.. och se en ny bio, och ta med max ut å käka, å hälsa på farmor och farfra m.m. min vecka kommer vara händelserik och en bra blogg-vecka ;) Ska försöka fotta lite med mobilen även om det blir sämre bilder, men  min kamera är ju sönder :( jaja, hejdå nu blire städning här!

Så tycker jag om att städa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0