fixa och dona lite.

God morgon!
Idag är det torsdag, detta lovet har gått FORT!! Usch, jag vill inte börja skolan igen asså. Igårkväll skickade jag in psykologin i alla falll så det känns gött. Sedan låg jag och kollade spider man på tv med en godisskål och en fruktsallad framför mig! Nu är jag uppe med tuppen, eller ah, typ! Idag kommer farmor, moster, Göran och kusinen hit på fika runt tre. Innan det ska jag och mamma åka och handla en massa mat, godis, chips, läsk etc. Ska även fixa allt till imorgon då tjejerna i klassen kommer hit på en riktig tjejkväll och översovning, kommer bli så himla mysigt, helt galet. En massa godis, chips, läsk, dipp åååh va got en riktig fetto night. Nu ska jag käka lite frukost sen klä på mig och fixa till mig. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0