Girls night!

tjaaa. Tjejerna har precis gett sig hem efter en asmyig tjejkväll och massa skratt! Haha, igårkväll gjorde vi tacos, till typ 100 pers? :O Jag har hur mkt köttfärs i kylen som helst som blev över haha. Tänke mer liksom, jaja, jag vill väl ha en tacos till frukost eller nått men nää, så den får ligga där :) haha. Igårkväll blev det en massa tjejsnack och filmkollande och vi somnade väl runt 4 på morgonen. Awesome! Imorse ringde klockan 11, vi låg kvar å snacka, åt godis och flabba åt hanna som både pratar och rör sig i sömnen. hahha.. såg även världens roligaste video igår, ligger på fb nu, annars kan ni söka på "Hunden och kattens liv" på youtube. Jag lovar, ni kommer dö. Vi såg även filmen "Seven" helt okej, lite seg men rätt så bra, lite läskig. Somsagt bra kväll. Sen sov lite girls över hos mig i mitt vardagsrum, kändes verkligen som sånt sleep over man hade när man var liten haha. Till frulle gräddade vi våfflor med nutella, sylt och socker. Goooott. Nu har jag precis städat klart här efter kvällen, ah, duktig e jag! Nu blire biologiplugg för hela slanten. Kill me. Jaja bara att bita i det sura äpplet, men ikväll taggar vi förhoppningsvis till ferre så jag har något att se fram emot. Yeye! Nu ska jag då plugga, och leta upp något att ha på mig ikväll. Jag vill i alla fall ut, festa, göra något galet. Jag är på bra humör och denna dagen kommer bli awesome, ja känner det på mig. Babbaaai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0