I just had sex.

till och börja med kan jag säga att det är en låt. Lite wierd text med ändå bra! haha :) Just nu sitter jag på rummet och sätter ihop lårsmycken/handsmycken samt rensar ut gamla skit som inte behöver vara kvar här! Awesome. Ikväll ska jag nog bara mysa med familjen, äta laxpasta (asgott!!) och dricka en massa koppar te och bara mysa med dom här hemma. Gillar sånna kvällar då & då. Någon god efterrätt hade inte heller suttit fel, vi får väl se.. men jag vill ju kunna träna igen! Ahhh.. bajsapa. Kommer ju inte bli förrens på söndag som tidigast typ.. om vi inte festar på lördagen, då får det fan vänta till måndag! Inte tränat på 1 vecka snart, hah, fan konstigt att jag saknar det, annars brukar det ju va att man är "sjuk" för att inte kunna träna alls .. ;) hehe. Nä, back to basic. Eller ah, basic och basic jag brukar knappast rensa hela rummet men vill ha lite ordning i alla fall. Pusshaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0