I´m off.

Jag känner mig jätte off här på bloggen men har fullt upp hela tiden! Igår var det onsdag och det innebar skola! Skola, skola, skola.. jaja, dagen gick hyffsat fort och vi slutade vid halv tre. Fast då fick jag hjälp av Mats med matten så kom inte från skolan förrens halv fyra! Fyra var jag inbokad på ansiktsbehandling på Anettes hudvård, vilket var galet skönt, tack mamma! Höll på att somna typ haha, men ah, det var mysigt och sen var jag helt slut. Hade tänkt träna men skippade det och mötte upp Max ist. Vi kilade hem hit och bara tog det lugnt, kollade Masterchef och åt lite mat :)

Idag är det torsdag och jag hade en lektion i skolan.. fotto! haha, jaja, en rolig lektion i alla fall. Plötsligt när vi sitter där går brandlarmet, alla kollar upp från dataskärmarna och återgår sen till att redigera bilder. HAHA. Tillslut blev vi tvugna att springa ut men såklart var det övning (skönt dock!) men dom hade satt in en rökmaskin så jag trodde typ de brann i cafeterian :O haha. Efter skolans enda lektion kilade Jag, Annie Hanna och Maja in till stan. Jag, Annie Hanna tränade och sen möttes vi upp alla fyra för lunch på Robert´s! Mumma säger jag bara. En snabbis på stan hann vi också med! Hittade en snygg mag-skjorta på Gina, ett cool öronhänge och en ball hatt som ska användas framåt våren! Asnice. Sen kilade vi in på hemköp och köpte med oss en massa frukt och sen på bussen. Där mötte vi Manda, så Jag Annie och Manda kilade hem hit och pluggade matte. Eller ah, pluggade och pluggade, vi fikade väl mest, fruktsallad, kex, nutella och te. + massa snack. Mys! Nu ska jag göra mig iordning för ikväll ska jag träffa älskling! :) Hejsvejs!

IMON ÄR DET FREDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0