Jag har världens gulligaste pojkvän!

Hej bloggen. Jag vet att jag vart lite seg med att uppdatera men that´s life ;) Igår hade vi biologi prov, vilket kändes bra och hoppas på högsta betyg men vi får väl se hur de går! Efter skolan igår kilade jag och tränade och sen hem till Max. Jag, Max och Bazti kollade OC, bazti har fått oss att börja kolla på det och nu är vi fast. Vi tog dock en paus och kilade till donken för milkshakes och hamburgare/nuggets. Kunde inte bli mycket bättre haha. Kvällen var bra men vi var vakna ett tag in på natten då max var ledig idag men själv skulle man upp klockan sju! -.- jaja, jag har lite matte, engelska, matte igen och sen kilade jag och Hanna med vår fotogrupp till Arenahallen. Vi hade i uppgift att fotografera och dokumentera den och vi hade hand om ishallen. Det var faktiskt kul, vi hittade på en liten isprinsessa och några hockeykillar på 5 bast att fotta ;) haha. Efter det kilade jag och tränade och sen hem till Max där han, Jag och Bazti fortsatte vårat OC-maraton. Och vi ska inte glömma världens sötaste pojkvän som lagade middag till mig idag. haha :) Det var asgott! Så gulligt och mysigt, vi har en liten tävling inom mat-området mer berättar jag inte nu för det orkar jag inte haha, men jag blev glad och det var gulligt. Tack älskling! :) Jag ska också försöka fixa något sånt någon dag! Ikväll skulle Max på krogen så dit kunde jag inte hänga på, men jag planerar nog upp något. Nu ska jag kila! Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0