Jag klarade mitt matteprov, tralala...

Tjena tjena. JAG KLARADE MITT MATTEPROV!!!!!! hahah, i know, men det är amazing för mig typ! haha jag blev glad i alla fall. Förövrigt suger det att vara tillbaks i skolan, pallar intäää. Jaja, mitt speaking på engelskan fick jag ett MVG på också så det satt som en smäck ;) haha, najs som sagt. Sen har vi fått en hemtenta i fysik också, den var ju lätt.. hah, not. I alla fall, vi tog oss igenom dagen och efter skolan och ingen psykologi drog jag in till stan, mötte Max och vi kilade och tränade! Jag slog nytt rekord! 6 kilometer! Innan har jag vart död efter fem, men nu fick jag till och med sluta för att jag vrickade till fothelvetet. jaja jag är glad för det och imorgon blir det styrka och lite crosstrainer för mig där nere. Väl hemma har jag tagit en dusch, lagat käk (kolsvart ris och kyckling) och nu sitter jag med biologin! Bajstråkigt men har prov på torsdag så what to do? :( jaja, sen är jag friiii! :D över helgen i alla fall! Jaja, back to work, ikväll får jag se om jag kanske ska träffa min knasboll! ♥

 

Puss & haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0