Jag vill träna!

Tjhaaa.
Hur e läget? Här en de.. hm, förkylning, näsdroppar, snytpapper, panodil och filt som gäller. Det suuuger, jag vill träna. Träna, träna, träna!! Ah, det är hur tråkigt som helst att faktiskt inte få göra något när man verkligen vill. Men ahya, jag blir knappast friskare av att springa en massa och träna styrka.. så jag chillar lite. Det är ändå lov, jag vill bli frisk snabbt! Och träna kommer jag göra varje dage efter skolan när vi börjar, så det så! Och plugget hinner man med ändå, faktiskt, annars sitter jag bara en timma framför tv:n när jag kommer hem så jag tror det kommer gå awesome! Idag har jag vart med älskling och hans brorsa, vi har chillat runt på stan lite och sen kollat en film! Sen åkte jag med mamma hem!

Igårkväll var jag ju ute med mina girls. Så galet mysigt att träffa er alla, saknat er! :) Vi drog till Harry´s och käkade kycklingvingar och pommes, mmm! Efter det och en massa snack drog vi till Robert´s för fika, dock satt vi bara där en kvart, sen stängde dom! haha. Då kilade vi resterande (Hanna, Annie, Jenny & Jag.) till donken, köpte pommes och paj och drev med några killar som vi mötte där. Hahah, det var galet kul! Efter allt detta så kilade jag hem till Max, vi kollade en film och sen somnade vi rätt hårt, fy vad trött jag va!

Nu hade jag tänkt skriva klart min psykologi, helt och hållet faktiskt! Har ju den att skriva och genetiken att börja plugga på, fast det blir nog på torsdag eller något sånt! Sen har jag ju den där jävla engenskan som ligger och väntar på mig.. bajsbajs. Jaja, ikväll kommer älskling hit! Vi ska äta Thaimat och mysa lite, kanske att vi ska träffa hela mitt gäng ett tag, vi får väl se vad det blir av allt ikväll! haha :) Nu blir det plugg annars kommer jag inte någon stans idag. JAG VILL HA SOMMAR!




SOOOOMMMMAAARRR!! förövrigt ska jag träna som fan till denna sommaren. Nu blire inget - börja en månad innan strandsäsongen sätter igång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0