Lördag!

Igårkväll var vi hemma hos Maja och myste! Lagade kycklingklubbor med klyftpotatis och sås och en kladdkaka med hallon till efterrätt. Massa tjejsnack och mys och så! Vid halv två drog vi oss hemåt och somnade. Imorse vaknade jag av en glad Max som ringde haha :) Så jag kilade upp, gjorde lite pannkakor, doddin kom hit och åt med oss och sen gjorde jag mig iordning för att åka hem till Max! Vi chillade lite, myste, gjorde lite lunch och kollade en film, och en massa trams och konstiga ideér ofc, lite av vår grej tycker jag. Ikväll ve jag inte vad som händer, skulle dragit på fest i Oskarström men så bidde det icke! Vi är sugna på fest men ikväll är det två 18-års fester så hela halmstad är väl på dom typ känns det som. Jaja, vi får se, kanske blir det en lugn hemmakväll och vila? Hade kanske inte varit så fel egentligen, men myskvällar är bara mysig med sin fina pojke att mysa & snacka med!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0