Måndag igen!

Ny vecka, nya tag. Eller vad säger man? Jag har i alla fall tagit tag i mitt liv lite idag. Har suttit 1 timma typ med mitt ergonomi arbete och kommit två sidor. Jag är stolt! Haha, alla andra spelar spel och har kul men jaja, nu har jag kommit en bit i alla fall.

I lördags var jag hemma hos Pontus på lite chillfest med lite folk, rätt så trevligt men vid ett tog jag bussen hem till älskling, vill inte sova ensam :( haha, men det var mys, och bussresan in var inte helt normal... hahha, men kul som fan. Och mina fötter har nog aldrig vart så blöta i hela mitt liv, detta slask alltså! Igår var det söndag och jag och Max sov väl till ett någonting, kollade ett avsnitt på O.C och sen kilade vi hem till mig för plugg. Pluggade lite fysik men sen blev det tråkigt så vi la ner det! Då började vi laga lasange, det blev skitgott! Kockarna you know ;) det käkade vi och sen laddade vi ner en bra film som vi låg och kollade på och sen slocknade vi! :) Idag är det måndag och det suger. Imon är det studiedag, det äger. idag ska jag in till stan och fika med Annie, Hanna och Flisan efter skolan, lite träning hade jag också tänkt hinna med och sen ska jag träffa älskling! Det kanske blir bio ikväll! Myyysigt!♥ Imon är det som sagt studiedag och jag ska göra det den är till för. Plugga. Tyska, ergonomiarbete och engelska. C ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0