Monday..

Jag och älskling hade 14 månader i lördags! Glömde skriva det på bloggen och det fick man en pik för, sant dock, skrev om mat och träning bara (y) inte okej! haha, älskar dig älskling.

Idag äre måndag och skolan är sluuut! Wiho! Och idag ska jag va med Max, det bästa som finns *läspar*. Men han har inte kommit ännu. Jag har precis käkat en smoothie och nu är det dags att ta tag i kemin och städa på mitt rum innan han kommer i alla fall, så ah, sen vad vi gör ikväll får vi väl se, jag känner för OC! Eller en sån riktigt mysig myskväll jag hade med max för ett bra tag sedan med massa Ben&Jerrys, chips, holiday-dipp, godis och cola. Men hey, jag är en nyttig chey nu. Bajs. Jaja nu ska jag inte hänga vid datorn något mera, dags för pluuugeet. Np i matte C om 5 veckor också?! Det bästa som finns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0