muffins!

Äntligen ordentligt utvilad!!
Igårkväll var Annie och Hanna här och höll mig sällskap! :) Vi började baka muffins fyllda med hallon/äppel&kanel/marabou, så jävla goda blev dom haha! Sen laddade vi ner filmen "world trade center" och glodde på den tills klockan gick mot ett, då tog tjejerna bussen hem och jag gick till sängs! Fick även ett asgott läppglans av Hanna från Victoria Secret och ett coolt halsband! Tack sötan ♥. Idag har jag lite att göra, ska städa undan här hemma och så, sen ringde Bazti mig igår och tyckte att vi + Max skulle kolla O.C så vi får väl se hur det blir med det, får snacka med dom snart men antar dom fortfarande sover. Jaja, nu ska jag ta och fixa iordning här hemma! Hejsvejs!

hahah, en random bild på Hanna i skolan. Cooling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0