Mysdag.

Idag har vart en riktigt mysig dag! Imorse tog vi goood tid på oss med frukost, sova länge och sen fixa till mig. Sen drog jag och mamma och handlade på MAXI och sen en del fika på vägen hem för en del av släkten kom hit på fika. Vid tre kom då Malin, Göran, Farmor och Elliot, åt semlor för första gången i år (höhö..) och dom andra lite kladdkaka! Men helt seriöst. Min träning.. vafaan, jag vill börja!! Jävla skit förkylning hur jävla länge kan det hålla i?! Och nä, jag pallar inte träna när jag är förkyld även om man inte dör av det, vill bara inte tappa suget liksom. Jaja, det kommer la tillbaks när vi börjar skolan! Nu ikväll har jag bara myst här hemma. Käkat god mat, frukt och sånt, jag e rätt seg så har ingen större lust att göra så mycket nu haha. Men imon blire bussen vid tolv in till stan för thaimat med mina bajsungar, Hanna, Annie och Doddin, det blir asgott. sen ska jag på stan och köpa en ny tränings bh och kanske en cool t-shirt från carlings. We will see. Hämta min laddare hos max ska jag nog också försöka hinna med om han är hemma! :) På kvällen blir det somsagt riktigt tjejmys. Tacos och hela skiten, och en massa film och snack ofc! Nu ska jag ladda ner lite film och sen bara fortsätta med det jag gör bäst i kväll. chilla!

Jag vet att ni blir sugna..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0