pannkakor!

God morgon! Eller god förmiddag kanske är mer passande! Igårkväll kom Max hit och vi käkade god thaimat, kollade tv, spelade spel och en film innan vi skulle sova, haha det gör vi typ alltid? x) Ah i alla fall, det var gott, och mysigt! idag vaknade jag ungefär 1,5 timme innan max, haha, så jag kilade upp och gjorde pannkakor till han, min och syrran. Snäll flickvän och syster, i know ;) Så nu har vi slängt i oss en massa pannkakor, max sover, alice ska till stan och jag har precis tagit en dusch. Vad jag ska göra av min dag vet jag inte riktigt, men jag är rastlös och väldigt sugen på att göra något! :) Jaja, vi får väl se, annars kanske man kan dra ihop hela gänget ikväll och dra på bio eller något sånt, det blir säkert bra! Nu ska jag kila. pussipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0