plugget är klart!

finally är jag klar för idag. yäääs. Och nu har jag bestämt mig för att slänga ut alla chips och andra onyttigheter i garaget som jag har hemma i huset. Denna helgen har vart en riktig fetto-helg men det var gott så länge det varade. imorgon börjar mitt "Vanliga" och nyttiga liv igen som jag invigde innan lovet. Även träning 4 dagar i veckan, minst och sköta skolan. Nu ska jag se till att få ordning på allt, mig, mitt liv, min mat och plugget. Särskilt matten.. bajsapa. muttprutt. aja. Varför blir man så peppad till träning när alla andra skriver om det? Tror min lilla Anniebannie och Paow´s blogg är mina små träningspeppare nu haha. Nej ,imon blire träning med max och en sväng i solariet! ;) pusshaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0