Ringar i mängder.

Åh om bara barnbidraget kunde legat på si sådär 3000 i månaden? (a) (jag behöver börja jobba...) Förresten , får man studiebidrag tills man gått ut trean eller bara tills man är 18? hehe, ja ska skriva CV idag känner jag, sommarjobb blir nog ett måste. Suuuuckss!!!

 Känner i alla fall för att spara mina pengar och lägga dom på något vettigt, eller åtminstone vänta tills nästa studiebidrag, då ska jag nog inhandla några ringar och öronhängen, funderar på att ta ett hål till i vänstra örat också, det är så snyggt! Men jag är en mes och tycer sånt gör asont och börjar lipa (y) Härligt mea! xd Jaja, jag får kanske ta den smärtan dåra..! Nu ska jag laga amerikanska pannkakor, jag har så jävla tråkigt just nu, har provat massa sommar outfits och nu säger jag bara, välkommen hit sommaren!

Hittade ett skal till min Iphone, tycker detta var rätt så najs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0