Sjuk.. ?

Ingen träning för mig idag inte.. baaajs. Inatt vaknade jag runt fyra, jag mådde jätte illa, huvet bara snurrade och jag var varm som en jävla gris. Inte kul alls. Mamma kom med panodil och jag somnade om och vaknade nu runt nio. Men ah, jag orkar inte vara sjuk, dels för att jag inte får missa kemi/fysik/matte som vi har idag i skolan och sen skulle jag fika och träna med älskling och sen sova där! Ah, jag vill inte sova ensam längre nu, det suger så jävla hårt. Och jag har sovit med honom i två veckor nu och nu har jag inte sovit med honom på fyra nätter. Ja, det är lääänge!! Ahya, vad ska jag göra idag då? Jag mår lite bättre nu i alla fall, tur det. Har käkat lite frukost och kollar lite tv. Idag vet jag inte riktigt hur jag ska fördriva dagen, jag låter nog som en nörd, men alla mina läxor är fakiskt klara! :) Gjorde ju dom igår, jag ska nog redigera lite bilder och bara strosa runt här hemma med en kopp te i min morgonrock hela dagen. Dock måste jag in till stan och lämna ett par böcker jag har fått krav på? Om jag nu inte kan ta de imon..? Nu ska jag fortsätta kolla Tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0