Studiedag.

.. och jag skulle plugga.. yeah right! hah, inte gjort ett piss som inkluderar skolan men dagen har vart bra hittills i alla fall. Igår efter skolan kilade Jag, Annie och Hanna in till Robert´s för fika och efter någon timma fick vi sällskap av Maja! Satt där ett bra tag och snacka om allt mellan himmel och jord. Fika är mysigt, så det så. Blev en stor kopp te och morotskaka för mig, mummsfilibabba. Efter denna långa fika drog jag ner till gymmet. gymmade en timma och var helt slut efter det. Hade tänkt chill-träna lite men vafan, då kan man lika gärna skita i de så jagkörde på! Sen kilade jag upp tlll älskling. Vi lagade spaghetti och köttfärsås, sprang och köpte fel tomatkross (skulle tydligen vara krossade tomater, inte pure, trodde de va samma sak typ haha, så max fick springa till affären igen :)) Efter en massa god mat kom Bazti och joinade oss, vi snackade, skrattade och kollade O.C, najs! Sen kilade jag och Max till bion för att se "The Tourist!" den var skit bra faktiskt, och popcorn och marabou är aldrig fel! ;) Dock fanns där ett fel, en extremt illaluktande tant. Asså jag skojjar inte, och Max fick sitta jämte henne, haha, och ändå kände jag lukten! Sen typ fes hon? xd asså.. ah. Haha, men det gick bra ändå. Bion slutade väl runt halv tolv och då gick vi hem till älskling och kollade "No ordinary family" fast jag slocknade till lite då och då men det var soft det med :)

Idag har jag hunnit med lite granna. Vart med Max och myst, tränat en timma riktigt ordentligt och sen handlat på hemköp och fraktat hem allt på bussen. Det sög. Astung! men ska man ha fina flickor här ikväll måste det inhandlas godsaker. Ikväll kommer Annie och Hanna hit och käkar middag med mig och sen ringer vi kanske hit killarna också! Vi får se. Det blir antingen hamburgare eller pita bröd med kycklingfyllning! Efterrätten får vi lösa när tjejerna är på plats! haha, vi har ju studiedag, då får man lyxa till det lite :) Nu ska jag borsta ur håret och kolla lite tv innan dom kommer vid fem! Ha en bra kväll. Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0