Träning, smoothie, pojkvän, plugg.

Hejsan!
Vet att jag inte har bloggat på ett tag men det blir så ibland jue! I Tisdags gick vi i skolan till typ tre, sedan skulle jag gå och fika med älskling. Vi hann in till stan innan jag kom på att jag glmt böcker i skåpet som var tvugna att lämnas på bibblan annars 900 :- i böter så det var bara till att vända. -.- Lämnade tillbaks böckerna och sen in till bibblan, efter det drog jag upp till Max så var vi där hemma och käkade lite gott kassler och så. Sen kilade vi ner och tränade och sen åter hem till Max. Lite senare drog vi hem till mig, jag skulle ha matteprov på onsdag och mamma ville ha mig sovande hemma så vi tog bilen (!!) haha max har ju sitt älskade körkort så vi slapp bussen och jag fick åka med max, både hit på kvällen och till skolan på morgonen! :) Awesome. Här hemma pluggade vi lite matte, åt tortelini och kollade datan lite, sen gick vi och la oss i tid för en gång skull.

Onsdagen gick ganska soft, matteprovet var lätt, slarvade dock lite och sen var den dagen slut! (y) Jag tog bussen hem hit, hämtade träningskläder och käkade pannkakisar och åkte sen med mamma in och tränade 1,5 timme! Sen kilade jag upp till Max och var hos honom på kvällen/natten.

Idag har det vart aschill i skolan, eller ah, har fått lite tyska läxa och så men annars äre lugnt! Vi hade lite tyska, engelska och matteprov (igen.. och det gick bajs men skulle inte räknas in i betyget för var MVG uppgift bara?!) sen slutade jag vid halv två. Tog bussen hem med tjejerna och nu är jag hemma. Gjorde en asgod smoothie och en äggmacka och nu hade jag tänkt ta tag i plugget strax. Läsa och sammanfatta en tysk text samt påbörja en uppgift vi har i svenska. Och i helgen måste jag få gjort lite kemi och engelska också, men skolan är faktiskt ovanligt lugn! Jaja, nu blire tyska sen svenska! Vad jag gör ikväll får jag se, älskling skulle nog flaira och greja haha! På Lördag har vi 14 hela månader & hade tänkt hitta på något tillsammans, tiden har gått så galet snabbt..!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0