Träning!

God morgon! :)
Har precis vaknat (med en aning missfärgad Brun Utan Sol..) och käkat frulle. Smoothie och äggmacka! Asgott. Idag hade jag tänkt plugga lite kemi, om det blir nu eller sen får jag väl se hehe, solen lyser så hade vart skönt att stoppa ipoden i öronen och traska ner till havet en sväng med kameran, ska nog göra det nu faktiskt och ta lite härliga vinterbilder! Senare idag ska jag först till flygstaden och inhandla träningskläder och sen ska jag vidare in till form och träna med mamma & Anders! kanske ska ta och väcka max så han också joinar? Jaja, det löser väl sig, nu ska jag på med jackan och ut i vintervädret! Vi hörs lite senare bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0