03:12 - Nattblogg.

Det är rätt så mysigt faktiskt! Sitta uppe på natten, helt själv, helt tyst i hela huset och bara få skriva av sig litegranna :)

Idag vaknade jag upp hemma hos min Max! ♥ Vi gjorde oss i ordning och sen kilade vi iväg på lunch med min farbror + familj som kommit ner till Hstd, Malin, Göran och lilla Elliot var också med och vi åt på en jäkligt god restaurang! Någon ny som öppnat på slottsmöllan typ :) Efter det kilade vi hem till Malin och Göran i furet där det blev glass och vattenmelon + en massa fighter med svärd och pistoler med Yottyott och Felix! haha! Max fick vara lekledare typ hahah, och blev typ anfallen av dom två konstant, har söta bilder på dom allihopa men dom kan ni få se imorgon ;)

kvällen har jag spenderat hemma hos min Hannibajs! Alla tjejerna samlades där vid halv sju, då blev det middag, efterrätt, lite snacks, tjej-snack och film! Kalasbra ju! Nu ligger jag i sängen, hade tänkt somna nu så jag är pigg imorgon då ska det firas, både kusinen på dagen och en polare på kvällen! kommer bli en sjukt nice lördag!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0